Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Torsdaaah ~

Av Maja JohanssoN - 16 oktober 2008 17:30

idah blev det skolan, as kul juh, lr inte.

sen va dt hem och äta,kolla tv sen har jag inte jort så mkt,

aja .. skolan suger typ .. förutom alla shysta personner ;)

what ever, ska vell göra lite läxxor senare ikv.

skulle jort matte tills idah (och det jorde jag med)

men biiet var sjuk så jag kunde inte lämna in den , -.-

aja what ever , nu ska jag vell sitta o nöta guitar hero tror jag

dt e kul, medium heaperspead (stavning) 3.

aja what ever, pallar inte skriva så mkt det har inte hänt

så himla mkt, imon ska jag sova hor farmor&farfar (aa)

för vi ska spela slabang hela kvällen OFC ! (: <3

på löda blir det att va me lisafisabraun'

och på sönda e jag vell med lisa , när hon åker hem ska jag bara

slappa och inte tänka på någonting ( dvs skolan )

aja, what ever..

puss på alla som läser '

<3

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Maja JohanssoN - 15 november 2008 09:14

HÄR HAR JAG SUTTIT I EN HALVTIMMA OCH SKRIVIT EN JÄWLA MASSA TILL MIN BLOGG, SEN NÄR JA SKA LADDA UPP SÅ KMR DET, ''SIDAN KAN INTE VISAS'' SÅ ALLT FÖRSVANN fyfan!   bajsmutta     OCH NU PALLAR JA INTE SKRIVA MER :'(   HEJDÅ :/ ...

Av Maja JohanssoN - 15 oktober 2008 18:53

saknat mig ? , inte skrivit på länge, dagen idah var vell ungefär såhär: gick upp kl:6:30 för att sjunga för min lillla pappa som fyller år (aa) grattis till han. sen blev det att sova till kl:7:00 , sen gå upp och äta fixa mig olite, åkte bil med p...

Av Maja JohanssoN - 7 oktober 2008 21:41

Idah blev det skolan .. rätt okej faktiskt, fast vi hade inte svenska , det e roligt för vi skriver en uppsats. vi hade skolfoto , inte så kul men jag tror det gick bra. jag ser säkert helt CP ut men skit samma, behöver inte visa det för andra :PSen...

Av Maja JohanssoN - 6 oktober 2008 18:25

tjofräs ! idag blev det skola, och jag i ett nötskal glömde min nyckel till mitt skåp, så .. jag hade lixom saker överallt typ :P hade min väska i majjsans skåp, min loggbok i johannas skåp, och min jympapåse i hannahs skåp ;) sen när vi slutade så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards